Number of the records: 1
Product character of the projects
Title Product character of the projects Author info Peter Filo, Júlia Lipianska Author Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, (2. časť). S. 16-25. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords projekty * produkty * služby * marketing * nástroje marketingové Annotation Produktové znaky, ktoré je možné zovšeobecniť pre popis projektov a projektový manažment. Projekty ako nástroj uspokojovania potrieb a ich chápanie ako jednu z foriem produktov. Rozšírenie klasickej marketingovej teórie a návrh tretej formy produktov pre špecifické potreby - projekty. Popis projektov pomocou marketingových nástrojov. Možnosť kúpiť projekt ako inú vec na uspokojenie potrieb a s jeho pomocou dosiahnuť očakávaný cieľ. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01525-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1