Number of the records: 1
Tvorba trhovej pozície značky. Aplikácia na trhu minerálnych vôd
Title Tvorba trhovej pozície značky. Aplikácia na trhu minerálnych vôd Translation Brand building process. Application to the mineral water market Author info Zuzana Lukačovičová Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 2, č. 7 (2009), s. 121-138. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Note VEGA 1/4582/07 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords značky výrobkov * voda minerálna * marketing * výskum marketingový * kvalita vody * kvalita výrobkov Annotation Analýza a návrh procesu budovania pozície značky na trhu. Objasnenie základných pojmov a charakteristika pozície konkrétnej začky v oblasti minerálnych vôd, značky Budiš na slovenskom trhu, ako aj jej samotné atribúty s väzbou na externé prostredie skúmanej značky. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01609-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 5-8
article
Number of the records: 1