Number of the records: 1  

Diagnóza cieľovej skupiny - polovica úspechu v biznise

  1. Title Diagnóza cieľovej skupiny - polovica úspechu v biznise
    Author infoEmil Burák
    Author Burák Emil
    Source document Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. Roč. 9, č. 11 (2009), s. 50-51. - Bratislava : Versa Media, 2009. ISSN 1336-393X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords obchod * predaj * ponuka * dopyt * marketing * zákazníci * spotrebitelia
    AnnotationPolovica víťazstva v biznise znamená mať v ponuke jedinečný produkt a druhou polovicou úspechu je schopnosť správne hrať na najvhodnejšiu cieľovú skupinu v rámci lovu na zákazníka. Zápasy dvoch hlavných súperov trhu - ponuky a dopytu sú často v prevahe kupovania nie toho, čo by sme mohli alebo mali, ale toho, čo musíme (dokážeme si dovoliť) kúpiť. Na trhu tvorí len menšinu tzv. elita spotrebiteľov, preto sa obchodníci orientujú na štandardného, masového zákazníka. Rozhodujúcim klientom na trhu je stredná vrstva a najchudobnejšie masy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.