Number of the records: 1
High quality and good brand as a factors which determinate the customer decision making process on the food market
Title High quality and good brand as a factors which determinate the customer decision making process on the food market Translation Kvalita a značka tovaru ako faktor určujúci rozhodovanie spotrebiteľa na potravinovom trhu Author info Patrycja Pudło, Jozef Gajdoš, Vladimír Gábor Author Pudło Patrycja EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Co-authors Gajdoš Jozef EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Gábor Vladimír EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Source document Manažment priemyselných podnikov. Roč. 6, č. 1 (2009) s. 32-43. - Zvolen : Vydavateľstvo Technickej univerzity vo Zvolene, 2009. ISSN 1336-5592 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords trh potravinový * spotrebitelia * zákazníci * rozhodovanie * kvalita * značky výrobkov * analýzy * Poľsko * Slovensko Annotation Článok analyzuje rozhodovací proces zákazníka na dvoch rozličných potravinových trhoch (Poľsko, Slovensko) z pohľadu dvoch faktorov - kvality a značky. Vzťah medzi kvalitou a značkou. Analýza rozhodovania zákazníka z oblasti podkarpatskej provincie v Poľsku a z východného Slovenska. Metodológia. Analýza a výsledky. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00067-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1