Number of the records: 1
Jak se díky veletrhu prosadíte do médií
Title Jak se díky veletrhu prosadíte do médií Author info Jindřich Jirásek Author Jirásek Jindřich Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 12 (Prosinec 2009). - Praha : Economia, 2009 Výstavnictví : společná příloha týdeníku Marketing 51/2009 a měsíčníku Trend marketing 12/2009. Č. 14. 12. 2009 (), s. 8. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords firmy * veľtrhy * výstavy * komunikácia marketingová * médiá Annotation Účasť na veľtrhu a upútanie pozornosti médií. Návšteva novinára v stánku. Spolupráca s usporiadateľom. Spojenie produktu s príbehom. Tlačový hovorca na veľtrhu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 8-12 + 5 príl.
article
Number of the records: 1