Number of the records: 1  

Jak se díky veletrhu prosadíte do médií

  1. Title Jak se díky veletrhu prosadíte do médií
    Author infoJindřich Jirásek
    Author Jirásek Jindřich
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 12 (Prosinec 2009). - Praha : Economia, 2009
    Výstavnictví : společná příloha týdeníku Marketing 51/2009 a měsíčníku Trend marketing 12/2009. Č. 14. 12. 2009 (), s. 8. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords firmy * veľtrhy * výstavy * komunikácia marketingová * médiá
    AnnotationÚčasť na veľtrhu a upútanie pozornosti médií. Návšteva novinára v stánku. Spolupráca s usporiadateľom. Spojenie produktu s príbehom. Tlačový hovorca na veľtrhu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 8-12 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.