Number of the records: 1
Vliv marketingového dotazování na identifikaci tržních segmentů
SYS 0109026 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231114080227.8 100 $a 20100120a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Vliv marketingového dotazování na identifikaci tržních segmentů $f David Vít 330 $a Možnosti využitia prostriedkov zhlukovej analýzy v procese segmentácie trhu a demonštrácia možných úskalí, vychádzajúcich z návrhov marketingových dotazníkov. Túto činnosť nemožno ponechať na štatistikovi bez hlbokých znalostí marketingovej problematiky. Výsledky zhlukovej analýzy dát z marketingových dotazníkov sú veľmi cennou pomôckou, ktorá marketérom poskytuje informácie o štruktúre zákazníckych preferencií a tým uľahčuje nájsť optimálne trhové segmenty. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164817 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 19, č. 4 (2009), s. 17-19 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001108 $a analýza zhluková 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0033488 $a Vít $b David $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100120 $g AACR2
Number of the records: 1