Number of the records: 1
Vízia ako produkt odvážnych manažérov kreatívneho podnikateľského prostredia
Title Vízia ako produkt odvážnych manažérov kreatívneho podnikateľského prostredia Parallel title Vision as a product of daring managers in a creative business environment Author info Ivana Hudáková Author Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Firma a konkurenční prostředí 2010 : [mezinárodní vědecká konference, 11.-12. března 2010, Brno]. S. 196-203. - Brno : Mendelova univerzita v Brně, 2010. ISBN 978-80-7375-385-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords vízie * manažéri * prostredie podnikateľské * podnik Annotation Tvorba vízie, jej vznik a aktualizácia. Komunikácia s víziou a jej realizácia. Vízia ako výsledok manažérov v podnikateľskom prostredí. Vízia v strategickom manažmente - jeden zo základných pilierov, o ktoré sa opiera skutočné vodcovstvo. Dôležitý nástroj pre tvorbu strategického riadenia. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - BOOKS No. of Archival Copy E10 00491-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1