Number of the records: 1
Vplyv využívania známych osobností v reklame na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov na Slovensku
SYS 0112381 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231114080538.3 100 $a 20100409a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Vplyv využívania známych osobností v reklame na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov na Slovensku $f Zuzana Lušňáková, Katarína Kleinová, Ľubica Kubicová 330 $a Mediálne známa osoba v reklame umožňuje vytvoriť si predstavu o benefitoch či vyššej kvalite propagovaného produktu. Vplyv reklamy na spotrebiteľa - testovanie závislosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0181941 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 20, č. 1 (2010), s. 20-21 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0034095 $a Lušňáková $b Zuzana $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0016268 $a Kleinová $b Katarína $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0026926 $a Kubicová $b Ľubica $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100409 $g AACR2
Number of the records: 1