Number of the records: 1  

Marketingové přestřelky

  1. Title Marketingové přestřelky
    Author infoJan Binar
    Author Binar Jan
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 3 (Březen 2010), s. 32-33. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama porovnávacia * propagácia * produkty * značky výrobkov * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * zákazníci * nákup
    AnnotationPríklady porovnávacej reklamy z praxe: reklama na čokoládu Cadbury a Whitttaker`s, legendárny boj medzi Coca-Colou a Pepsi. Efekty porovnávacej reklamy. Pritiahnutie pozornosti, rozoznanie značky a vybavenie si reklamy. Ovplyvnenie postoja ku značke, dôveryhodnosť a vernosť ku značke. Akcia - úmysel kúpiť tovar a nákupné správanie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-7 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.