Number of the records: 1
Marketingové přestřelky
Title Marketingové přestřelky Author info Jan Binar Author Binar Jan Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 3 (Březen 2010), s. 32-33. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama porovnávacia * propagácia * produkty * značky výrobkov * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * zákazníci * nákup Annotation Príklady porovnávacej reklamy z praxe: reklama na čokoládu Cadbury a Whitttaker`s, legendárny boj medzi Coca-Colou a Pepsi. Efekty porovnávacej reklamy. Pritiahnutie pozornosti, rozoznanie značky a vybavenie si reklamy. Ovplyvnenie postoja ku značke, dôveryhodnosť a vernosť ku značke. Akcia - úmysel kúpiť tovar a nákupné správanie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1-7 + 5 príl.
article
Number of the records: 1