Number of the records: 1
Motivácia účastníkov distribučného kanálu
Title Motivácia účastníkov distribučného kanálu Author info Monika Kremeňová Author Kremeňová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 199-203. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
Note VEGA 1/4598/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords kanály distribučné * stratégia marketingová * motivácia * taktika podniková Annotation Najúčinnejšou cestou ako dosiahnúť najlepšie výsledky v distribučnom kanáli je vybudovať partnerstvá – partnerstvá, v ktorých všetci účastníci sústreďujú svoje činnosti tak, aby dosiahli spoločný cieľ, ktorý je výhodný pre všetkých účastníkov; partnerstvá ktoré sú založené na čestnosti. Ak činnosť a vzájomné vzťahy v partnerstvách sú nastavené správne a nevznikajú závažné problémy, tak na zlepšenie výsledkov v distribučnom kanáli môžeme využiť rôzne motivačné stratégie a taktiky. Push - Pull stratégia. Úspešný motivačný program. Kompenzácia - odmena. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00499-036, originál dokumentu
article
Number of the records: 1