Number of the records: 1
Teoretické vymedzenie podnikového emailingu ako nástroja podnikového správania v systéme podnikovej identity
Title Teoretické vymedzenie podnikového emailingu ako nástroja podnikového správania v systéme podnikovej identity Author info Juraj Mišún Author Mišún Juraj EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave : 20.5.2010 Bratislava. S. 271-277. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5 Note Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania Keywords podnik * komunikácia firemná * komunikácia elektronická * pošta elektronická * etiketa * identita podniková * správanie Annotation Podnikové správanie ako súčasť podnikovej identity. Podnikový emailing je súbor pravidiel a noriem elektronickej komunikácie zamestnancov určitého podniku medzi sebou, so zákazníkmi podniku a so všetkými ostatnými zložkami verejnosti. Predstavuje nástroj podnikového správania a mal by vychádzať zo silnej podnikovej kultúry. Emailová etiketa. Vnútropodnikový kódex emailovej komunikácie. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00739-019, originál dokumentu
article
Number of the records: 1