Number of the records: 1  

The challenges of market research in China

  1. Title The challenges of market research in China
    Author infoLena Weick
    Author Weick Lena
    Source document Communications : scientific letters of the University of Žilina. Vol. 11, no. 1 (2009), s. 60-63. - Žilina : University of Žilina, 2009. ISSN 1335-4205
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Keywords trh * výskum trhu * dáta * kvalita * Čína
    AnnotationOdvetvie výskumu trhu v Číne. Primárny výskum. Dostupnosť sekundárnych údajov, kvalita a validita. Primárny výskum v kontexte rerionálnych disparít, urbanizácie a výzvy na kvalitu dát.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2009: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.