Number of the records: 1
Reklamním médiem může být cokoliv
Title Reklamním médiem může být cokoliv Author info Radek Dráb Author Dráb Radek Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 6-7 (Červen-červenec 2010), s. 28-29. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * produkty * značky výrobkov * médiá Annotation Každá úspešná komunikácia je založená na informácii, ktorá má potenciál zaujať. Dlôležité je zaujať, vyvolať rozruch a dosiahnuť pozitívny prínos pre značku - čiže viacej predať. Ďalším predpokladom úspechu je to, aby išlo o myšlienku, ktorá korešponduje s podstatou produktu. Dodať svoje informácie správnym ľuďom na správne miesto je skutočným umením, t. j. Media arts. Media arts nepreferuje určité médiá, ale vždy hľadá to navhodnejšie médium pre daný účel. Progresívne ponímanie marketingovej komunikácie vníma ako médium všetko, čo značka robí. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1-7 + 5 príl.
article
Number of the records: 1