Number of the records: 1
LAE: co si čtou decision makeři?
SYS 0115611 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231019094224.5 100 $a 20100707a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a LAE: co si čtou decision makeři? $f Věra Lhotská 330 $a LAE výskumy, ktoré poskytujú validné dáta pre plánovanie B2B inzercie. Výskum zhromažďuje informácie o ľuďoch, ktorí majú rozhodovacie právomoci pri výbere dodávateľov. Výskum sleduje aj skupinu spotrebiteľov v oblasti B2C komunikácie. Aké noviny, časopisy a elektronické médiá čítajú títo spotrebitelia v Českej republike. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182210 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 6-7 (Červen-červenec 2010), s. 17 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003754 $a noviny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001535 $a časopisy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 675 $a 05 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000016 $x Periodiká a publikácie periodického rázu 700 -1
$3 eu_un_auth*0034881 $a Lhotská $b Věra $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100707 $g AACR2
Number of the records: 1