Number of the records: 1
Politika je tovar, aj keď sa to niekomu nepáči
Title Politika je tovar, aj keď sa to niekomu nepáči Author info Palo Hlubina, Pavel Kováč, Eduard Žitňanský Author Hlubina Palo Co-authors Kováč Pavel Žitňanský Eduard Source document Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Roč. 18, č. 13 (30. júna 2010), s. 21-25. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2010. ISSN 1335-4620 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 32 - Politika Keywords politika * strany politické * voľby * marketing * etika * Slovensko Annotation Komerčný a politický marketing vyznávajú rovnaké princípy. Tak, ako sa nesmie klamať o tovare, tak sa nemá klamať ani o politike. Predvolebná kampaň určitej politickej strany môže mať dobrú stratégiu, ale zlou komunikáciou sa znehodnotí. Aj v politickom marketingu platia etické normy. Predvolebné kampane niektorých politických strán počas parlamentných volieb. Agresívna negatívna kampaň. Strana ako značka. Fantómové kampane, ktorých účel je nejasný, či zahmlený. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1-13
article
Number of the records: 1