Number of the records: 1  

Politika je tovar, aj keď sa to niekomu nepáči

  1. Title Politika je tovar, aj keď sa to niekomu nepáči
    Author infoPalo Hlubina, Pavel Kováč, Eduard Žitňanský
    Author Hlubina Palo
    Co-authors Kováč Pavel
    Žitňanský Eduard
    Source document Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Roč. 18, č. 13 (30. júna 2010), s. 21-25. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2010. ISSN 1335-4620
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 32 - Politika
    Keywords politika * strany politické * voľby * marketing * etika * Slovensko
    AnnotationKomerčný a politický marketing vyznávajú rovnaké princípy. Tak, ako sa nesmie klamať o tovare, tak sa nemá klamať ani o politike. Predvolebná kampaň určitej politickej strany môže mať dobrú stratégiu, ale zlou komunikáciou sa znehodnotí. Aj v politickom marketingu platia etické normy. Predvolebné kampane niektorých politických strán počas parlamentných volieb. Agresívna negatívna kampaň. Strana ako značka. Fantómové kampane, ktorých účel je nejasný, či zahmlený.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-13

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.