Number of the records: 1  

Pravdepodobnostné metódy pri optimalizácii nákladov na reklamu

  1. Title Pravdepodobnostné metódy pri optimalizácii nákladov na reklamu
    Author infoGalina Horáková, Aleš Kozubík
    Author Horáková Galina EUBFHIKMM - Katedra matematiky FHI
    Co-authors Kozubík Aleš
    Source documentVysoká škola jako facilitátor rozvoje společnosti a regionu : 6. mezinárodní konference 2010 : 22. 1. 2010, Hodonín. S. 45-49. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2010. ISBN 978-80-7314-202-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0724/08 Riadenie rizík neživotného poistenia podľa direktívy Európskej komisie Solvency II
    NoteVEGA 1/0724/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * náklady * modely * pravdepodobnosť
    AnnotationPrezentácia modelu prieniku reklamného posolstva v cieľovej skupine obyvateľstva. Je odvodený jednoduchý model pre určenie očakávaného podielu spotrebiteľov, ktorí sa počas stanovenej doby stretli s reklamným posolstvom a zapamätali si jeho obsah. Je ukázaný obmedzený vplyv zvyšovania intenzity reklamy na prienik informácie, čo je základom pre optimalizáciu výdavkov na reklamu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00788-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.