Number of the records: 1
Pravdepodobnostné metódy pri optimalizácii nákladov na reklamu
Title Pravdepodobnostné metódy pri optimalizácii nákladov na reklamu Author info Galina Horáková, Aleš Kozubík Author Horáková Galina EUBFHIKMM - Katedra matematiky FHI Co-authors Kozubík Aleš Source document Vysoká škola jako facilitátor rozvoje společnosti a regionu : 6. mezinárodní konference 2010 : 22. 1. 2010, Hodonín. S. 45-49. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2010. ISBN 978-80-7314-202-5 Výstup z projektu VEGA 1/0724/08 Riadenie rizík neživotného poistenia podľa direktívy Európskej komisie Solvency II
Note VEGA 1/0724/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * náklady * modely * pravdepodobnosť Annotation Prezentácia modelu prieniku reklamného posolstva v cieľovej skupine obyvateľstva. Je odvodený jednoduchý model pre určenie očakávaného podielu spotrebiteľov, ktorí sa počas stanovenej doby stretli s reklamným posolstvom a zapamätali si jeho obsah. Je ukázaný obmedzený vplyv zvyšovania intenzity reklamy na prienik informácie, čo je základom pre optimalizáciu výdavkov na reklamu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00788-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1