Number of the records: 1
Zarábať na dobrých skutkoch? Áno!
Title Zarábať na dobrých skutkoch? Áno! Author info Saša Nováková, Radovan Žuffa Author Nováková Saša Co-authors Žuffa Radovan Source document Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Roč. 18, č. 14 (14. júla 2010), s. 18-22. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2010. ISSN 1335-4620 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing sociálny * firmy * zisk * etika * reklama Annotation Sociálnym marketingom dosahujú firmy pozoruhodné výsledky v predaji a v zisku. Podnikanie obohacujú o sociálne a etické hľadiská. Vyvažujú tým konflikt medzi orientáciou na zisk, uspokojovaním požiadaviek zákazníkov a záujmom širšej verejnosti. Aktivitami a svojim imidžom podporujú vytváranie nových partnerstiev pre vzájomný úžitok. Medzi priekopníkov vo svete aj v SR patria Body Shop, IKEA, Procter & Gamble a Volvic. Príklad sociálneho marketingu v Mozambiku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 14-26
article
Number of the records: 1