Number of the records: 1
Nové trendy v marketingu pre malé a stredné podniky
Title Nové trendy v marketingu pre malé a stredné podniky Parallel title New trends in marketing for small a medium sized firms Author info Denisa Gajdová, Martina Špilová Author Gajdová Denisa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Špilová Martina Source document Nové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku. S. 1123-128. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-167-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik malý * podnik stredný * marketing * internet * stratégia marketingová Annotation MSP a produktová politika. Konkurencieschopnosť MSP. Distribučná politika MSP. Využitie informačných technológií v marketingu. Komunikačná stratégia v rámci internetu. Návrhy marketingových opatrení. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01028-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1