Number of the records: 1
Nation branding
Title Nation branding : concepts, issues, practice Author info Keith Dinnie Another authors Dinnie Keith (Editor) Issue data Oxford : Elsevier Butterworth-Heinemann , 2008, reprinted 2009. - xxiv, 264 s. Edition Marketing ISBN 978-0-7506-8349-4 Document kind miscellanea Language English Country of Edition Great Britain systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords národ * manažment * identita * imidž * modely * rozvoj hospodársky * etika * diplomacia * porovnanie medzinárodné * výhody konkurenčné * politika hospodárska * výrobky značkové * tovar značkový * značky výrobné * značky výrobkov * Juhoafrická republika * Egypt * Čile * Švajčiarsko * Rusko * Brazília * Bolívia * Island * Japonsko * Francúzsko * Grécko * Nemecko * Maďarsko * Estónsko * štúdie prípadové Database BOOKS Copy count 3, currently available 1, at library only 2 Call number 844959, 845619, 874583
book
Call number Location Sublocation Info 844959 SEK Sklad knižničného fondu availaible 845619 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 874583 FMV Knižnica Fakulty medzinárodných vzťahov In-Library Use Only
Number of the records: 1