Number of the records: 1
Reklama v jednoduchom účtovníctve
Title Reklama v jednoduchom účtovníctve Author info Jarmila Strählová Author Strählová Jarmila Source document Dane a účtovníctvo v praxi : mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva. Roč. 15, č. 10 (2010), s. 42-51. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2010. ISSN 1335-7034 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 657.1/.2 - Účtovné systémy. Účtovné metódy Keywords účtovníctvo jednoduché * reklama * podnikatelia * účtovanie * účtovanie nákladov * výdavky Annotation Podnikatelia v snahe presadiť sa na trhu v stále silnejúcej konkurencii vynakladajú nemalé finančné prostriedky na prezentáciu svojej činnosti, respektíve svojho mena. Cielená podpora získania dobrej pozície na trhu a jej udržanie je snahou každého podnikateľa. Takáto činnosť sa nezaobíde bez vynakladania výdavkov na reklamu. Podnikateľ by mal vedieť, či výdavky na reklamu a propagáciu jeho výrobkov a služieb sú alebo nie sú daňovými výdavkami. Ilustračné príklady. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 7-12
article
Number of the records: 1