Number of the records: 1
Faktory rozhodovania o cenách v marketingu
Title Faktory rozhodovania o cenách v marketingu Author info Darina Orbánová Author Orbánová Darina EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená Source document Podpora podnikateľských paradigiem vo vyučovacom procese na stredných odborných školách ekonomického zamerania v SR : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. S. 58-65. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3056-9 Výstup z projektu KEGA 3/6027/08 Podpora podnikateľských paradigiem vo vyučovacom procese na stredných odborných školách ekonomického zamerania
Note KEGA 3/6027/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * nástroje marketingové * marketing mix * stratégia marketingová * podpora predaja * tvorba cien * parita sily kúpnej * ceny trhové * ceny spotrebiteľské Annotation Cena a jej vplyv na vývoj predaja produktov. Najdôležitejšia obchodná podmienka a miera hodnoty nakupovaného tovaru. Normy ovplyvňujúce rozhodovanie o cenách. Ekonomické faktory stanovenia cien. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01439-008, originál dokumentu
article
Number of the records: 1