Number of the records: 1
Identifikácia hlavných problémov implementácie CRM do podniku
Title Identifikácia hlavných problémov implementácie CRM do podniku Author info Viliam Lendel, Milan Kubina Author Lendel Viliam Co-authors Kubina Milan Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Roč. 4, č. 4 (2008), s.18-24. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2008. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing * podnik * riadenie vzťahov s dodávateľmi * tok informácií Annotation Riadenie vzťahov so zákazníkmi predstavuje kombináciu ľudí, procesov a technológie, ktorá sa snaží porozumieť zákazníkom podniku. Ide o integrovaný prístup riadenia vzťahov zameraný na udržanie zákazníkov a rozvíjanie vzťahov s nimi. Nie však každá implementácia CRM do podniku končí úspechom. Podnik musí byť veľmi dobre pripravený na možné riziká a problémy, ktoré môžu nastať v tomto procese. Príčiny zlyhania budovania systémov CRM na strane dodávateľa a na strane zadávateľa. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 4
article
Number of the records: 1