Number of the records: 1
Strategie pro Čínu
Title Strategie pro Čínu Author info Edward Tse Author Tse Edward Source document Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 45, č. 12 (Prosinec 2010), s. 14-17. - Praha : Economia, 2010. ISSN 0026-8720 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords podnikanie * investovanie * stratégia podnikateľská * firmy * konkurencia * trh voľný * Čína Annotation Hlavné problémy, ktoré trápia zahraničných investorov pri podnikaní v Číne. Perspektíva Číny stať sa hlavným motorom svetového rastu v produkcii a v spotrebe. Potreba novej stratégie v podnikaní v Číne. Zložky podnikateľskej stratégie - zákazníci, konkurencia, firma a kontext. Tri kľúčové faktory čínskeho kontextu: oficiálna Čína, konkurenčná Čína a spotrebiteľská Čína. Päť otázok pre firmu, ktorá zvažuje podnikať v Číne. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 7-12 + 3 príl.
article
Number of the records: 1