Number of the records: 1  

Vplyv kultúry na nákupné správanie a distribúciu v krajinách Latinskej Ameriky

  1. Title Vplyv kultúry na nákupné správanie a distribúciu v krajinách Latinskej Ameriky
    Author infoMarián Honaizer, Valéria Svobodová
    Author Honaizer Marián
    Co-authors Svobodová Valéria EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source documentRozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 216-220. - Žilina : Vydavateľstvo EDIS, 2010. ISBN 978-80-554-0292-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords obchod * maloobchod * predaj * kúpa * správanie spotrebiteľa * distribúcia * kultúra * národ * marketing * Latinská Amerika
    AnnotationFenomén "tradičných obchodíkov" v krajinách Latinskej Ameriky. Hlavné faktory tradicionalizmu. Stratégia úspechu maloobchodných reťazcov v Latinskej Amerike. Vytváranie hodnoty pre vlastníkov malých obchodov. Udržiavanie dobrých vzťahov s malými obchodmi. Aplikácia etnomarketingu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00251-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.