Number of the records: 1
Vplyv kultúry na nákupné správanie a distribúciu v krajinách Latinskej Ameriky
Title Vplyv kultúry na nákupné správanie a distribúciu v krajinách Latinskej Ameriky Author info Marián Honaizer, Valéria Svobodová Author Honaizer Marián Co-authors Svobodová Valéria EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Rozvoj marketingu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 216-220. - Žilina : Vydavateľstvo EDIS, 2010. ISBN 978-80-554-0292-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords obchod * maloobchod * predaj * kúpa * správanie spotrebiteľa * distribúcia * kultúra * národ * marketing * Latinská Amerika Annotation Fenomén "tradičných obchodíkov" v krajinách Latinskej Ameriky. Hlavné faktory tradicionalizmu. Stratégia úspechu maloobchodných reťazcov v Latinskej Amerike. Vytváranie hodnoty pre vlastníkov malých obchodov. Udržiavanie dobrých vzťahov s malými obchodmi. Aplikácia etnomarketingu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00251-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1