Number of the records: 1
Význam manažérskej etiky pri formovaní firemnej kultúry
Title Význam manažérskej etiky pri formovaní firemnej kultúry Author info Martina Belejová Author Belejová Martina EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Rozvoj manažmentu v teórii a praxi : vedecký monografický zborník. S. 125-127. - Žilina : Vydavateľstvo EDIS, 2010. ISBN 978-80-554-0294-9 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Note VEGA 1/0803/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords firmy * kultúra podniková * etika manažérska * definície Annotation Definovanie manažérskej etiky a firemnej kultúry. Vplyv firemnej kultúry na výsledky firmy. Úloha etiky pri formovaní firemnej kultúry. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00295-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1