Number of the records: 1  

Aplikácia marketingových nástrojov v slovenských výrobných družstvách vo vzťahu k ich veľkosti

  1. Title Aplikácia marketingových nástrojov v slovenských výrobných družstvách vo vzťahu k ich veľkosti
    TranslationApplication of marketing tools in the slovak producer co-operatives according to theirs size
    Author infoElena Šúbertová, Igor Petrikovič
    Author Šúbertová Elena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Petrikovič Igor EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 3 (2010), s. 58-70. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1336-3301
    Výstup z projektu VEGA 1/0330/08 Zhodnotenie zmien podnikateľských štruktúr v dôsledku integračných procesov pri kooperácii malých a stredných podnikov, osobitne družstiev
    NoteVEGA 1/0330/08
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords nástroje marketingové * družstvá výrobné * Slovensko * veľkosť podnikov * marketing mix * komunikácia marketingová
    AnnotationVplyv veľkosti družstva na využívanie nástrojov marketingového mixu v podmienkach slovenských výrobných družstiev.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - BOOKS
    No. of Archival CopyE11 00495-006, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.