Number of the records: 1
Marketing Standardization versus Differentiation in Industrial Multinational Companies in Slovakia
Title Marketing Standardization versus Differentiation in Industrial Multinational Companies in Slovakia Translation Marketingová štandardizácia verzus diferenciácia v priemyselných multinacionálnych spoločnostiach na Slovensku Author info Zuzana Roby Author Roby Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Megatrend review : the international review of applied economics. Vol. 7, no. 2 (2010), s. 243-251. - Belgrade : Megatrend University, 2010. ISSN 1820-4570 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Serbia systematics 334.72 - Podnikové formy podľa vlastníckych vzťahov, zdrojov financovania a oblastí činnosti Keywords marketing medzinárodný * štandardizácia * podnik priemyselný * podnik multinacionálny * Slovensko Annotation Problém marketingovej štandardizácie verzus diferenciácie v slovenských multinacionálnych priemyselných podnikoch na medzinárodných trhoch. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01526-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 2
article
Number of the records: 1