Number of the records: 1  

Ikona ženy v reklame - minulosť verzus súčasnosť

  1. Title Ikona ženy v reklame - minulosť verzus súčasnosť
    TranslationThe Icon of Women in Advertising - Past versus Present
    Author infoJana Nimrichterová
    Author Nimrichterová Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source documentŽena a muž v marketingové komunikaci. S. 115-120. - Zlín : VeRBuM, 2010. ISBN 978-80-904273-4-1
    Document kindrozpis článkov z kníh
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords ženy * reklama
    AnnotationHistorické súvislosti ovplyvňujúce symbol ženy v reklame. Obraz ženy v reklame je najčastejšie prezentovaný symbolom materskej lásky, istoty, zodpovednosti, elegancie, úspechu, zvodnosti či náznakov erotiky. Zvyčajne má žena v reklame spĺňať čo najprísnejšie predstavy mužov o postavení ženy v spoločnosti.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01530-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.