Number of the records: 1
Marketingová komunikácia podnikov cestovného ruchu - tvorba a optimalizácia komunikačného mixu
Title Marketingová komunikácia podnikov cestovného ruchu - tvorba a optimalizácia komunikačného mixu Translation Marketing Communication of Service-base Enterprises in Tourism - Creation and Optimalization of Communication Mix Author info Štefan Majtán, Viera Frianová Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Frianová Viera Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 59, č. 2 (2011), s. 178-193. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2011. ISSN 0013-3035 Výstup z projektu VEGA 1/4579/07 Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
Note VEGA 1/4579/07 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords komunikácia marketingová * marketing mix * podnik ruchu cestovného * optimalizácia Annotation Poznatky o marketingovej komunikácii a komunikačnom mixe vybraných podnikov cestovného ruchu. Realizácia marketingovej komunikácie. Optimalizácia komunikačného mixu podniku cestovného ruchu s využitím programu Expert Choice. Public work category Scientific titles in home carented magazines and noticed year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00595-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-5
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 317.3 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1