Number of the records: 1  

Vplyv globalizácie trhového prostredia na marketingové stratégie podnikov v SR na príklade cukrovarníckeho priemyslu

  1. Title Vplyv globalizácie trhového prostredia na marketingové stratégie podnikov v SR na príklade cukrovarníckeho priemyslu : dizertačná práca
    Author infoMartina Špilová, škol. Štefan Majtán
    Author Špilová Martina
    Another authors Majtán Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Fakulta podnikového manažmentu
    Issue dataBratislava, 2011. - 134 s.
    Document kindpráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * trh * globalizácia hospodárstva * podnik * cukrovarníctvo * Slovensko
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number848433

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2.2 MBfrom the EU IP address after logging in
    Call numberLocationSublocationInfo
    848433SEKČasopisecká študovňaIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.