Number of the records: 1  

Stratégia hutníckej spoločnosti z pohľadu segmentácie medzinárodného trhu

  1. Title Stratégia hutníckej spoločnosti z pohľadu segmentácie medzinárodného trhu
    Author infoMiroslava Hricová, Zuzana Fabiánová
    Author Hricová Miroslava
    Co-authors Fabiánová Zuzana
    Source document Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 122-126. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    NoteVEGA 1/0124/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * segmentácia trhu * stratégia obchodná * kvalita výrobkov * marketing mix * trh medzinárodný * konkurencia
    AnnotationRozdiely v procese marketingového a strategického plánovania. Marketingová stratégia a marketingové ciele. Kľúčové oblasti predaja a kritéria pre segmentáciu trhu. Kvalita a rozšírenie ponuky.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.