Number of the records: 1
Stratégia hutníckej spoločnosti z pohľadu segmentácie medzinárodného trhu
Title Stratégia hutníckej spoločnosti z pohľadu segmentácie medzinárodného trhu Author info Miroslava Hricová, Zuzana Fabiánová Author Hricová Miroslava Co-authors Fabiánová Zuzana Source document Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 122-126. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Note VEGA 1/0124/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * segmentácia trhu * stratégia obchodná * kvalita výrobkov * marketing mix * trh medzinárodný * konkurencia Annotation Rozdiely v procese marketingového a strategického plánovania. Marketingová stratégia a marketingové ciele. Kľúčové oblasti predaja a kritéria pre segmentáciu trhu. Kvalita a rozšírenie ponuky. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1