Number of the records: 1  

Úloha podlinkových aktivít v tvorbe marketingovej stratégie

  1. Title Úloha podlinkových aktivít v tvorbe marketingovej stratégie
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentNové trendy v marketingovej komunikácii `97: podlinková marketingová komunikácia : zborník prednášok z konferencie, 15.-16.10.1997, Bratislava : sprievodné podujatie veľtrhu Intermedia, Nové trendy `97. S. 6-9. - Bratislava : Incheba, a. s., 1997
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryScientific works in not noticed year-books from home undertakings, home year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE00 01224-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.