Number of the records: 1
Value creating approaches between Slovak sellers - buyers
Title Value creating approaches between Slovak sellers - buyers Author info Pavol Kita, Jamal Hasan, Jaroslav Kita Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document ICMLC 2011 : proceedings from 3rd International conference on machine learning and computing : 26-28, february, 2011 Singapore. S. 203-206. - New York : IEEE, 2011. ISBN 978-1-4244-9252-7 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Note VEGA 1/0039/11 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition United States of America systematics 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming Keywords vzťahy dodávateľsko-odberateľské * predajcovia * odberatelia * metódy Annotation Teoretické aspekty tvorby hodnoty vzťahu predávajúci - kupujúci. Metódy. Praktické aspekty empirického výskumu. Prioritné aktivity predávajúcich. Aktivity predaja predávajúcich. Zhoršenie vzťahu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00685-001, originál dokumentu
article
Number of the records: 1