Number of the records: 1
Aby sa z SLA nestal zdrap papiera
Title Aby sa z SLA nestal zdrap papiera Author info Tomáš Nielsen Author Nielsen Tomáš Source document eFOCUS : špecializovaný časopis o znalostnej spoločnosti a informačných technológiách. Roč. 11, č. 1-2 (2011), s. 51-53. - [Svätý Jur] : Digit, 2011. ISSN 1336-1805 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 347.7 - Obchodné právo Keywords technológie informačné * systémy informačné * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * služby * kvalita * sankcie * zákonník obchodný Annotation SLA (Service level agreements) sa stali štandardnou súčasťou zmlúv v oblasti informačných technológií. Dohody sa obvykle uzatvárajú pri poskytovaní IT služieb, najmä pri outsourcingových projektoch. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-2
article
Number of the records: 1