Number of the records: 1  
The Impact of the Economic Cycle Changes on the Individual Subjects' Behaviour with the Application to the Advertising Market
- SYS - 0130276 - LBL - $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ - 005 - 20240502083324.8 - 100 - $a 20110602d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba - 101 - 0- - $a eng - 102 - $a CZ - 200 - 1- - $a <The> Impact of the Economic Cycle Changes on the Individual Subjects' Behaviour with the Application to the Advertising Market $f Andrej Miklošík - 330 - $a Regulácia výdavkov v podnikoch v čase hospodárskej krízy. Výdavky na reklamu. Vnímanie reklamy cieľovým publikom. Rôzne prístupy tvorcov reklamy k stratégii riadenia rozpočtu na reklamu. Reklama je determinovaná aj spotrebiteľským správaním. - 463 - -1 - $1 010 $a 978-80-903986-5-8 $1 200 1 $a Crisis situations in the Czecho-Slovak context after 1989 $v S. 97-107 $1 210 $a Prague $c Central European Centre for Mission Studies $d 2011 - 541 - 1- - $a Vplyv zmien ekonomického cyklu na správanie jednotlivých subjektov s aplikáciou na reklamný trh - 610 - 1- - $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama - 610 - 1- - $9 eu_un_auth*h0007069 $a výdavky - 610 - 1- - $9 eu_un_auth*h0002969 $a kríza hospodárska - 610 - 1- - $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa - 675 - $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama - 700 - -1 - $3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF - 801 - -0 - $a SK $b BA004 $c 20110602 $g AACR2 - T85 - $x existuji fulltexy 
Number of the records: 1