Number of the records: 1
Presvedčovacia reklama - spotrebiteľské postupy spracovania informácií
Title Presvedčovacia reklama - spotrebiteľské postupy spracovania informácií Translation Persuasive Advertising - Consumer Information Processing Procedures Author info Kornélia Richterová, Helena Labská Author Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Tradiční a nové v marketingové komunikaci. S. 21-29. - Zlín : VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-04-0 Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
Note VEGA 1/0652/10. - VEGA 1/0418/11 Document kind rozpis článkov z kníh Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * reklama * propagácia * spotrebitelia * zákazníci Annotation Vymedzenie dvoch ciest spracovania informácií z presvedčovacej reklamy, a to hlavnej a periférnej. Príspevok chce poskytnúť obraz o spotrebiteľskej ELM pri realizovaných nákupoch, poukázať na vzťah presvedčovania s procesom nákupného rozhodovania spotrebiteľov. Doplnkom je ilustrácia podnetov aplikovateľných pre teóriu a prax modernej komunikácie. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01022-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1