Number of the records: 1  

Global marketing

  1. Title Global marketing : a decision-oriented approach
    Author infoSvend Hollensen
    Author Hollensen Svend
    Issue dataHarlow : FT Prentice Hall/Pearson Education , 2011. - 756 s.
    Issue5th ed.
    ISBN978-0-273-72622-7
    Document kindmonographs
    LanguageEnglish
    Country of EditionGreat Britain
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing globálny * marketing medzinárodný * internacionalizácia * vývoz * firmy * konkurencia medzinárodná * výskum marketingový * trh medzinárodný * štúdie prípadové
    DatabaseBOOKS
    Copy count3, currently available 0, at library only 3
    Call number852761, 863463, 863481

    Call numberLocationSublocationInfo
    863463SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    863481FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentuIn-Library Use Only
    852761OBFKnižnica Obchodnej fakultyIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.