Number of the records: 1
Spoločenská zodpovednosť zvyšuje kredibilitu a konkurencieschopnosť organizácie na trhu
Title Spoločenská zodpovednosť zvyšuje kredibilitu a konkurencieschopnosť organizácie na trhu Translation Social responsibility increases asset and competitive ability of the company on the market Author info Viera Čihovská, Jana Kováčová Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kováčová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 2, č. 1-4 (2010), s. 35-45. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2010. ISSN 1337-9313 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Note VEGA 1/0251/08 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie Keywords zodpovednosť spoločenská * firmy * etika * identita podniková * imidž * ochrana prostredia životného * stakeholder * výhody konkurenčné * konkurencieschopnosť * práca s verejnosťou Annotation Pojem stakeholders a teória stakeholders. Spoločenská zodpovednosť podniku. Definícia a história spoločenskej zodpovednosti. Význam spoločenskej zodpovednosti. Implementácia spoločenskej zodpovednosti podniku - využitie dobrých vzťahov k verejnosti (PR). Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01780-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1-4
article
Number of the records: 1