Number of the records: 1  

Strategický marketing

  1. LESÁKOVÁ, Dagmar - HANULÁKOVÁ, Eva - CHEBEŇ, Juraj - ČIMO, Jozef - LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Strategický marketing. Bratislava : Sprint dva, 2011. 365 s. [16,8 AH]. Economics. ISBN 978-80-89393-56-5
    Ohlasy:
    [4] MEDVEĎ, Jozef - SOBEK, Otto - SIPKO, Juraj - DUFALA, Václav - DEMJAN, Valér - KOŠÍK, Oto - MALCOVÁ, Zuzana - VARGOVÁ, Viktória. Banky : teória a prax. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2012. 576 s. [28,7 AH]. Economics. VEGA 1/2594/05, VEGA 1/3835/06, MVP IG 2315002, VEGA 1/0121/10. ISBN 978-80-89393-73-2.
    [4] KITA, Jaroslav - GROSSMANOVÁ, Marta - KITA, Pavol - KNOŠKOVÁ, Ľubica - KRECHÁČOVÁ, Nikoleta - VASIĽOVÁ, Mária. Modely marketingového rozhodovania. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 271 s. [14,009 AH]. KEGA 024EU-4/2012. ISBN 978-80-225-3505-2.
    [4] MEDVEĎ, Jozef - TKÁČ, Marián - VARGOVÁ, Viktória - JANKOVSKÁ, Anežka - SOBEK, Otto - DEMJAN, Valér - SIPKO, Juraj - DUFALA, Václav - POLÁCH, Jiří - BARAN, Pavol - MALCOVÁ, Zuzana. Banky : história, teória a prax. 2. aktual., obsahovo a vecne preprac. a rozšír. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2013. 649 s. [32,45 AH]. Economics. VEGA 1/0613/12, VEGA 1/0908/12, VEGA 1/0121/10, IGA/FaME/2012/012, VEGA 1/0542/09, VEGA 1/2594/05, VEGA 1/3835/06, MVP IG 2315002. ISBN 978-80-89393-84-8.
    [4] KUBICOVÁ, Ľubica. Strategický marketing. 1. vyd. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2013. 169 s. ISBN 978-80-552-1001-8.
    [4] MIKLOŠÍK, Andrej. E-marketing : ako integrálna súčasť marketingu vysokej školy. Recenzenti Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 186 s. [11,66 AH]. ISBN 978-80-225-3748-3.
    [4] HANZLÍČEK, Lukáš - KRESCANKOVÁ, Michaela. Starnutie obyvateľstva ako výzva pre maloobchodný reťazec Tesco Stores, a. s. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2014. ISSN 1337-9313, 2014, roč. 6, č. 2, s. 16-32. VEGA 1/0134/14, VEGA 1/0612/12.
    [4] LIPIANSKA, Júlia - HASPROVÁ, Mária. Konkurenčne orientovaná tvorba cien. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 26, s. 256-264. VEGA 1/0178/14.
    [4] KRESCANKOVÁ, Michaela. Špecifiká marketingovej komunikácie orientovanej na segment seniorov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 26, s. 244-255. VEGA 1/0612/12.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.
    [4] KRESCANKOVÁ, Michaela - ZÁMEČNÍK, Peter. The Potential of E-commerce as a Distribution Channel to Increase the Quality of Life of Seniors. In Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic [elektronický zdroj]. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3994-4, pp. 287-296 CD-ROM.
    [4] HOLKOVÁ, Vieroslava. Ekonomické minimum : pomôcka pre maturantov a uchádzačov o štúdium na vysokých školách. Posudzovala: Zuzana Buzinkaiová. 1. vyd. Nitra : Enigma, 2016. 399 s. [19,95 AH]. Chystáte sa na maturitu? ISBN 978-80-8133-055-1.
    [2] KRAJCOVIC, Peter. STRATEGIES IN MEDIA PLANNING. In COMMUNICATION TODAY. ISSN 1338-130X, 2015, vol. 6, no. 2., Registrované v: WOS

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.