Number of the records: 1
Dimenzie udržateľného rozvoja, udržateľná spotreba a udržateľný marketing
Title Dimenzie udržateľného rozvoja, udržateľná spotreba a udržateľný marketing Author info Milan Oreský Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 82-91. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
Note VEGA 1/0418/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie Keywords rozvoj trvalo udržateľný * stratégia hospodárska * Slovensko * Európska únia * svet * podnikanie zodpovedné Annotation Piliere udržateľného rozvoja - environmentálny, ekonomický, sociálny. Národná stratégia pre trvalo udržateľný rozvoj SR z roku 2001. Stratégie udržateľného rozvoja vo vybraných štátoch – výzvy a zdroje poučenia. Východiská zodpovedného podnikania, udržateľná spotreba, udržateľný marketing, zodpovedný spotrebiteľ. Ekonomika služieb a tokov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01616-007, originál dokumentu
article
Number of the records: 1