Number of the records: 1
Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v SR
Title Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v SR Parallel title Perception of private labels by Slovak consumers Author info Juraj Chebeň, Monika Štefúnová Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Štefúnová Monika Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords reťazce obchodné * maloobchod * stratégia obchodná * výrobky * tovar * značky maloobchodné * značky kvality * spotrebitelia Annotation Stratégia značiek obchodu a skupinových značiek. Používanie názvov vlastných značiek, ktoré sa nepodobajú na názov obchodu, v ktorom sú predávané. Vývoj a pojem vlastných značiek. Kategórie výrobkov vlastných značiek, kvalita, modernosť a cenová výhodnosť. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01865-027, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 111.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1