Number of the records: 1  

Súčasné trendy komunikačných stratégií

  1. Title Súčasné trendy komunikačných stratégií
    Parallel titleThe current trends of communication strategies
    Author infoOtília Zorkóciová, Juraj Rubaninský
    Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Rubaninský Juraj
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. [S. 1-9]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    NoteVEGA 1/0803/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * technológie nové * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa
    AnnotationZákladné tendencie vývoja medzinárodnej marketingovej komunikácie. Kľúčové prvky komunikačných stratégií súčasnosti – integrácia a interaktivita. Integrovaná marketingová komunikácia, interaktívna marketingová komunikácia.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01865-059, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF94.3 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.