Number of the records: 1
Súčasné trendy komunikačných stratégií
Title Súčasné trendy komunikačných stratégií Parallel title The current trends of communication strategies Author info Otília Zorkóciová, Juraj Rubaninský Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Co-authors Rubaninský Juraj Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. [S. 1-9]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Note VEGA 1/0803/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * technológie nové * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa Annotation Základné tendencie vývoja medzinárodnej marketingovej komunikácie. Kľúčové prvky komunikačných stratégií súčasnosti – integrácia a interaktivita. Integrovaná marketingová komunikácia, interaktívna marketingová komunikácia. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01865-059, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 94.3 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1