Number of the records: 1
Imidž nákupného centra a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Title Imidž nákupného centra a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie Parallel title Image of shopping centre and its influence on consumer behaviour Author info Dagmar Klepochová, Zuzana Francová Author Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0418/11. - VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords centrá nákupné * služby * obsluha * kvalita tovaru * manažment * predajne * imidž * výhody konkurenčné * správanie spotrebiteľa * prieskum Annotation Imidž nákupného centra a informácie, ktoré zákazníci získavajú na základe vlastných alebo sprostredkovaných skúseností a názorov. Faktory, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľské správanie. Využitie merania imidžu ako nástroja na získanie a udržanie konkurenčnej výhody. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - BOOKS No. of Archival Copy E11 01865-019, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 318 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1