Number of the records: 1
Analýza aktivít ovplyvňujúcich pacientov pri nákupe liekov
SYS 0147165 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221103134507.7 100 $a 20120201a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Analýza aktivít ovplyvňujúcich pacientov pri nákupe liekov $d Analysis of activities affecting patients purchasing medicaments $f Andrej Belaj 330 $a Analýza marketingového správania pri výbere a nákupe farmaceutických výrobkoch podľa pohlavia, veku a vzdelania. Faktory, ktoré majú vplyv na preferencie farmaceutického tovaru. Komparácia analyzovaných údajov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0144708 $1 010 $a 978-80-8105-256-9 $1 200 1 $a Quo vadis massmedia, quo vadis marketing $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava $v S. 19-24 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [277 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002088 $a farmakológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003076 $a liečivá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002940 $a kozmetika 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0044746 $a Belaj $b Andrej $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120201 $g AACR2
Number of the records: 1