Number of the records: 1
Rozmer racionálnych a emocionálnych kritérií v rozhodovacom procese
Title Rozmer racionálnych a emocionálnych kritérií v rozhodovacom procese Parallel title The Dimension of rational and emotional criteria in consumer decision making process Author info Veronika Hrabačková, Alena Kusá Author Hrabačková Veronika Co-authors Kusá Alena Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 61-67. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords spotrebitelia * politika spotrebiteľská * racionalita * inteligencia * inteligencia emocionálna * rozhodovanie * správanie spotrebiteľa Annotation Spotrebiteľské správanie a kvantifikovanie významu emócií v nákupnom rozhodovaní. Rozmer a odlišné spracovanie racionálnych a emocionálnych podnetov v rozhodovacom procese spotrebiteľa. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1