Number of the records: 1
Corporate Culture ako kľúčový faktor úspešnej podnikateľskej stratégie v nových podmienkach vytvorených hospodárskou krízou
Title Corporate Culture ako kľúčový faktor úspešnej podnikateľskej stratégie v nových podmienkach vytvorených hospodárskou krízou Author info Martina Belejová Author Belejová Martina EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 7-18. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Note VEGA 1/0803/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords kultúra podniková * podnikanie * etika * transparentnosť * ochrana prostredia životného * výkony podnikové * inovácia * komunikácia firemná * komunikácia interná * výskum Annotation Hospodárske prostredie ovplyvnené finančnou a hospodárskou krízou. Význam Corporate Culture. Vplyv Corporate Culture na výkon firmy. Aktuálne trendy v Corporate Culture. Inovácie a učiaca sa organizácia. Outsourcing Corporate Culture. Výskum uskutočnený v rámci riešenia projektu VEGA - aktuálna úroveň chápania významu firemnej kultúry a jej implementácie vo firmách pôsobiacich na Slovensku. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01864-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1