Number of the records: 1
Ekonomická dimenzia diplomacie, marketingová politika a jej vplyv na prekonávanie dôsledkov finančnej krízy v malých a stredných podnikoch
Title Ekonomická dimenzia diplomacie, marketingová politika a jej vplyv na prekonávanie dôsledkov finančnej krízy v malých a stredných podnikoch Author info Kristína Čizmadiová Author Čizmadiová Kristína EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 31-41. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 341 - Medzinárodné verejné právo Keywords diplomacia hospodárska * obchod zahraničný * ministerstvá * podnik malý * podnik stredný * marketing * marketing vzťahový * riadenie vzťahov so zákazníkmi * kríza finančná Annotation Ekonomická dimenzia diplomacie. Formy presadzovania ekonomických záujmov štátu v zahraničí. Malé a stredné podniky (MSP) a medzinárodný trh počas krízy. Reakcie malých a stredných podnikov na hospodársky pokles. Merkatingová politika malých a stredných podnikov. Vzťahový marketing v MSP. Úlohy pre manažérov na prekonanie dôsledkov krízy. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01864-004, originál dokumentu
article
Number of the records: 1