Number of the records: 1
Štandardizácia a diferenciácia ako základné stratégie produktovej politiky v medzinárodnom marketingu
SYS 0147647 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240318124834.8 100 $a 20120210d2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Štandardizácia a diferenciácia ako základné stratégie produktovej politiky v medzinárodnom marketingu $e diplomová práca $f Jozef Káan $g školiteľ: Jana Pásztorová 210 $a Bratislava $d 2011 215 $a 81 s. 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*0031648 $a Káan $b Jozef $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0044736 $a Pásztorová $b Jana $f 1960- $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120210 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1