Number of the records: 1
Zákaznícka perspektíva Balanced Scorecard
Title Zákaznícka perspektíva Balanced Scorecard Author info Adela Klepáková Author Klepáková Adela EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Source document Enterprise risk management: záchranný model na budovanie dlhodobej konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých prác : vedecký seminár k riešeniu projektu VEGA 1/0121/10 konaný pri príležitosti Týždňa vedy a techniky na Slovensku : Košice 11.11.2011. S. 121-128. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3342-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords metódy riadenia * metóda BSC * riadenie strategické * výkonnosť * podnik * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * spokojnosť zákazníkov Annotation Podstata metódy Balanced Scorecard. Miera využívania metódy BSC v praxi. Pohľad na zákaznícku stránku BSC. Analýza zákazníckej perspektívy. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01893-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1