Number of the records: 1
[Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum]
Title [Marketing kultúry: ako osloviť a udržať si publikum] Author info Zuzana Francová Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 617-618. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Review document Marketing kultúry: Ako osloviť a udržať si publikum / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Eurokódex, 2010 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords recenzie * kultúra * ruch cestovný * stratégia marketingová * marketing Annotation Recenzia na publikáciu, ktorej cieľom je predstaviť základné funkcie a nástroje marketingu kultúrnych organizácií, priblížiť zrod nového odvetvia - kreatívneho priemyslu a rozobrať vzťah medzi kultúrou a cestovným ruchom. Public work category Notice in scientific magazines and year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 02020-015, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 13-16
article
Number of the records: 1